Využívání odměn a trestů u dětí předškolního věku v prostředí mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání odměn a trestů u dětí předškolního věku v prostředí mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balaban Cakirpaloglu, Irena
dc.contributor.author Králíková, Dominika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:34Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:34Z
dc.date.issued 2018-11-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44194
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou využívání odměn a trestů v prostředí mateřských škol z pohledu učitelů mateřských škol. První teoretická část této práce popisuje klíčová témata spojená s výchovou, výchovnými styly a výchovnými prostředky se zaměřením právě na odměny a tresty, jejich rozdělení, funkce, rizika a alternativy. Druhá část diplomové práce popisuje výzkumné šetření, které bylo zaměřeno na učitele ma-teřských škol a bylo realizováno prostřednictvím dotazníků. V kapitolách praktické části analyzujeme získané data a popisujeme z nich vyplývající názory a zkušenosti učitelů s využíváním odměn a trestů v jejich pedagogické praxi.
dc.format 107 s. (137 721 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject odměny cs
dc.subject tresty cs
dc.subject výchovné prostředky cs
dc.subject výchova cs
dc.subject výchovné styly cs
dc.subject předškolní pedagogika cs
dc.subject rewards en
dc.subject punishments en
dc.subject means od education en
dc.subject education en
dc.subject education style en
dc.subject preschool pedagogy en
dc.title Využívání odměn a trestů u dětí předškolního věku v prostředí mateřské školy
dc.title.alternative Use of Rewards and Punishments on Preschool Age Children in Nursery Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of the use of rewards and punishments in kindergarten environment from the perspective of kindergarten teachers. The first theoretical part of the thesis describes key topics related to education, educational styles and educational resources, focusing on rewards and punishments. The second part of the thesis describes a research that was focused on kindergarten teachers. We analyze the obtained data from the questionnaire and describe the resulting opinions and experiences of teachers with the use of rewards and punishments in their teaching practice.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 51216
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-11
local.subject mateřské školy cs
local.subject odměny a tresty cs
local.subject kindergartens en
local.subject rewards and punishments en


Files in this item

Files Size Format View Description
králíková_2019_dp.pdf 4.135Mb PDF View/Open None
králíková_2019_op.docx 15.56Kb Unknown View/Open None
králíková_2019_vp.docx 18.24Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account