Diagnostika sociálního klimatu školní třídy na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Diagnostika sociálního klimatu školní třídy na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Žákovičová, Petra
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:36Z
dc.date.issued 2018-11-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44229
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá klimatem školní třídy na 2. stupni základní školy. V úvodní části práce představuje pojmy související s touto problematikou, konkrétně popis školní třídy, její atmosféru, prostředí aj. Dále se práce orientuje na teoretická východiska klimatu třídy, jeho utváření a činitelů, které jej ovlivňují. Podrobněji seznamuje se způsoby zjišťo-vání klimatu a možnostmi využití získaných výsledků. V rámci praktické části je realizován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření s využitím dvou druhů dotazníků, kte-ré zjišťují aktuální klima z pohledu žáků dané třídy. V závěru práce jsou interpretovány výsledky výzkumu a doporučení pro praxi na základě zjištěných dat.
dc.format 103
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní třída cs
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žáci cs
dc.subject výzkum klimatu cs
dc.subject diagnostika klimatu cs
dc.subject classroom en
dc.subject classroom climate en
dc.subject teacher en
dc.subject pupils en
dc.subject climate research en
dc.subject climate diagnostics en
dc.title Diagnostika sociálního klimatu školní třídy na základní škole
dc.title.alternative Diagnosing the Social Cimate of a School Class at an Elementary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the classroom climate in the secondary school. The introdu-ctory part introduces the concepts related to this issue, specifically the description of a school classroom, its atmosphere, its environment etc. Furthermore, the work focuses on the theoretical origins of the classroom climate, its shaping and the factors that influence it. It deals with ways of identifying the climate. It also presents how to use the results which were obtained. In the practical part, quantitative research is carried out in the form of a questionnaire survey using two types of questionnaires that identify the current climate as perceived by the class pupils. At the end of the work, the results of the research and re-commendations for practice are interpreted on the basis of the data which were found.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 51261
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-17
local.subject základní školy cs
local.subject klima třídy cs
local.subject elementary schools en
local.subject classroom climate en


Files in this item

Files Size Format View Description
žákovičová_2019_dp.pdf 5.464Mb PDF View/Open None
žákovičová_2019_op.docx 16.12Kb Unknown View/Open None
žákovičová_2019_vp.docx 17.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account