Rozhodovací faktory při výběru alternativních škol z pohledu pedagogických pracovníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozhodovací faktory při výběru alternativních škol z pohledu pedagogických pracovníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Venterová, Lenka
dc.contributor.author Šimková, Barbora
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44376
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá rozhodovacími faktory při výběru alternativních škol z pohledu pedagogických pracovníků. Teoretická část analyzuje stav zkoumaného tématu v literatuře a popisuje spojitost mezi sociální pedagogikou a daným tématem. Dále se zabývá teoretickými východisky v oblasti alternativního školství, charakterizuje jednotlivé alternativní školy a jejich typické znaky a průběh vzdělávání. V další části se zaměřuje na pedagogického pracovníka a popisuje jeho osobnost, kompetence a klasifikace. Empirická část je zaměřena na ovlivňující důvody pedagogických pracovníků při výběru zaměstnání na alternativní škole. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní školství cs
dc.subject montessori škola cs
dc.subject daltonská škola cs
dc.subject waldorfská škola cs
dc.subject pedagogický pracovník cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject alternative education en
dc.subject montessori school en
dc.subject dalton school en
dc.subject waldorf school en
dc.subject pedagogue en
dc.subject quantity research en
dc.title Rozhodovací faktory při výběru alternativních škol z pohledu pedagogických pracovníků
dc.title.alternative Decision Factors in Selection of Alternative Schools from the Perspective of Pedagogical Workers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with crucial decisive factors from the perspective of pedagogues when they decide whether or not to choose an alternative school to work at. Theoretical part analyzes the literature and describes connections between the social pedagogy and the topic of the thesis. It also deals with theoretical sources in the alternative education as well as it characterizes each type of alternative school with its typical signs and educational process. Finally, it explains and describes personality of pedagogue and focuses on his competencies and clasification. Practical part of the thesis is yfocused on crucial reasons for the pedagogues who decided to work at an alternative school. The data was collected from respondents via questionnaires.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51455
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject osobnost pedagoga cs
local.subject alternativní školy cs
local.subject montessoriovská pedagogika cs
local.subject personality of the teacher en
local.subject alternative schools en
local.subject Montessori method of education en


Files in this item

Files Size Format View Description
šimková_2019_dp.pdf 3.836Mb PDF View/Open None
šimková_2019_op.docx 19.09Kb Unknown View/Open None
šimková_2019_vp.docx 17.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account