Působení vnímané ekonomické situace v rodině na sebepojetí žáka v kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Působení vnímané ekonomické situace v rodině na sebepojetí žáka v kolektivu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Vidová, Markéta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:43Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:43Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44400
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá působením vnímané ekonomické situace rodiny na sebepojetí žáka v kolektivu. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je zamě-řena na problematiku školního prostředí, klimatu školy a sebepojetí. Empirická část se zabývá analýzou výsledků kvantitativního šetření provedeného pomocí dotazníkového šetření, které bylo provedeno na třech základních školách v Jihomoravském a Zlínském kraji.
dc.format 64 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject škola cs
dc.subject školní klima cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject school en
dc.subject school climate en
dc.subject self-concept en
dc.subject older school age en
dc.title Působení vnímané ekonomické situace v rodině na sebepojetí žáka v kolektivu
dc.title.alternative The Effect of Perceived Economic Situation in a Family on Self-Concept of a Pupil in a Collective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2019-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the effect of the perceived economic situation in the family on the self-concept of the pupil in the collective. The thesis is divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part is focused on school, school climate and self-concept. The empirical part deals with the analysis of the results of a quantitative survey carried out by means of a questionnaire survey at three primary schools in the South Moravian and Zlin Region.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51493
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject klima školy cs
local.subject životní úroveň cs
local.subject žáci cs
local.subject sebevědomí cs
local.subject school environment en
local.subject cost and standard of living en
local.subject learners en
local.subject self-confidence en


Files in this item

Files Size Format View Description
vidová_2019_dp.pdf 2.382Mb PDF View/Open None
vidová_2019_op.docx 15.65Kb Unknown View/Open None
vidová_2019_vp.docx 17.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account