Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů
Author: Hasík, Miroslav
Advisor: Vlčková, Ilona
Abstract: Prostřednictvím této diplomové práce jsem se snažil zhodnotit dosavadní komunikační aktivity společnosti Impromat směřující ke konečnému uživateli a následně navrhnout úpravy systému komunikace s koncovými uživateli. Primárním cílem bylo zabezpečit efektivní předání jak základních, tak rozšířených informací z oblasti obsluhy zařízení přímo koncovým uživatelům. Praktickým důsledkem bude nárůst objemu vyprodukovaného výstupu, vyšší povědomí o značce a produktech, vyšší míra loajality. Sekundárním cílem bylo navrhnout prostředky na zvýšení úrovně komunikačních a prezentačních dovedností servisních techniků. Navrhovaný systém by se měl stát konkurenční výhodou společnosti Impromat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/447
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 3855


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hasík_2006_dp.pdfBlocked 1.904Mb PDF
hasík_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
hasík_2006_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account