Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vlčková, Ilona
dc.contributor.author Hasík, Miroslav
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:18:18Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:00Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/447
dc.description.abstract Prostřednictvím této diplomové práce jsem se snažil zhodnotit dosavadní komunikační aktivity společnosti Impromat směřující ke konečnému uživateli a následně navrhnout úpravy systému komunikace s koncovými uživateli. Primárním cílem bylo zabezpečit efektivní předání jak základních, tak rozšířených informací z oblasti obsluhy zařízení přímo koncovým uživatelům. Praktickým důsledkem bude nárůst objemu vyprodukovaného výstupu, vyšší povědomí o značce a produktech, vyšší míra loajality. Sekundárním cílem bylo navrhnout prostředky na zvýšení úrovně komunikačních a prezentačních dovedností servisních techniků. Navrhovaný systém by se měl stát konkurenční výhodou společnosti Impromat. cs
dc.format 99 s., 24 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1996730 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject koncový uživatel cs
dc.subject školení cs
dc.subject školící materiály cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication en
dc.subject end user en
dc.subject training en
dc.subject training materials en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů cs
dc.title.alternative Project of Marketing Communication of company Impromat in order to increase knowledge of end users en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Novák, Jiří
dc.date.accepted 2006-06-02
dc.description.abstract-translated In this Master thesis, I try to analyze current communication activities of Impromat towards end users and to suggest modifications of the system. The primary target is to ensure efficient handover of basic and advanced information about operation of the machine to machine's end users. Practical benefits will result in higher output, higher brand and products awareness and in higher level of loyalty. The secondary target is to suggest instruments for improvement of communication and presentation skills of service representatives. Suggested system will become a competitive advantage of Impromat. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3855
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hasík_2006_dp.pdfBlocked 1.904Mb PDF View/Open
hasík_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
hasík_2006_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account