Projekt aplikace řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě Goldea.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt aplikace řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě Goldea.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Bartoníková, Anna
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44783
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je zpracování projektu aplikace řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě Goldea.cz. Cílem projektu je rozdělit zákazníky internetového obchodu do segmentů a následně vytvořit strategii cílené komunikace s jednotlivými zákaznickými segmenty tak, aby byl vytvořen hodnotný vztah s klíčovými zákazníky. Teoretická část práce obsahuje literární rešerši na téma řízení vztahů se zákazníky, která slouží jako podklad pro analytickou a projektovou část práce. V analytické části práce je podrobně představen internetový obchod Goldea.cz, a mimo jiné zpracována analýza současného stavu řízení se zákazníky v daném e-shopu. Z provedené analýzy byly zjištěny slabé stránky současného stavu CRM. V projektu jsou navrženy jednotlivé etapy sloužící k eliminaci zjištěných slabých stránek. Součástí projektu je časová, nákladová a riziková analýza.
dc.format 96
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cílená komunikace cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject CRM cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject Targeted Communication en
dc.subject online store en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject customer segmentation en
dc.title Projekt aplikace řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě Goldea.cz
dc.title.alternative Project of the Application of Customer Relationship Management in the Online Store Goldea.cz
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ptáčník, Jan
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated The subject of this master thesis is to process the project of the application of customer relationship management in the online store Goldea.cz. The aim of the project is to divide e-commerce customers into segments and to create a targeted communication with individual customer segments so that a relationship is created with valuable customers. In the theoretical part a literary research on customer relationship management is elaborated, which serves as a foundation for the analytical and project part of the work. In the analytical part, the online shop Goldea.cz is introduced and also the current state of management is analyzed in details. The analysis identified weaknesses of the current state of CRM. In the project are designed individual stages in order to eleminate the identified weaknesses. In the master thesis is included time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52139
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
bartoníková_2019_dp.pdf 3.691Mb PDF View/Open None
bartoníková_2019_op.docx 29.15Kb Unknown View/Open None
bartoníková_2019_vp.docx 24.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account