Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Koporová, Petra
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44790
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o. Cílem práce je oslovení nového segmentu - sportovců, a to prostřednictvím navázání marketingových spoluprací s klíčovými komunitami v rámci tohoto segmentu. Práce se opírá o teoretické poznatky shrnuté prostřednictvím rešerše a analýzu společnosti a její marketingové komunikace. V rámci projektu je navržena optimalizace současné marketingové komunikace společnosti a zároveň také způsob oslovení nové cílové skupiny sportovců. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 108 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject affiliate marketing cs
dc.subject food marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject Svět Plodů cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject affiliate marketing en
dc.subject food marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject Svět Plodů en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
dc.title.alternative The Project for Marketing Communication Improvement in the Company Svět Plodů, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated The Master's thesis is focused on improving the marketing communication at Svět Plodů, s. r. o. The aim of this thesis is to capture the interest of a new segment - athletes, through entering the marketing partnership with the crucial communities wtihin this segment. The thesis is based on the theoretical knowledge resumed in the recherche and the analysis of the company and its marketing communication. The project contains optimalization of the current marketing communication and also the method to get in touch with the new athlete segment. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52148
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
koporová_2019_dp.pdf 1.705Mb PDF View/Open None
koporová_2019_op.docx 24.69Kb Unknown View/Open None
koporová_2019_vp.docx 26.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account