Projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Jourová, Klára
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44793
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce definuje pojmy spojené s cestovním ruchem a nezbytné pojmy z oblasti marketingu cestovního ruchu. Analytická část charakterizuje oblast Uherskohradišťska, včetně analýzy potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu. Součástí marketingového výzkumu bylo provedení dotazníkového šetření, včetně SWOT analýzy. V projektové části byl vytvořen návrh zcela nového produktu cestovního ruchu ve formě tematicky zaměřených jednodenních výletů po oblasti Uherskohradišťska s nezbytnou kalkulací a marketingovým mixem. Celý projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 97 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Uherskohradišťsko cs
dc.subject produkt cestovního ruchu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject tourism en
dc.subject Uherskohradištsko en
dc.subject product of tourism en
dc.subject marketing research en
dc.subject calculation en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska
dc.title.alternative The Project for Support of Tourism in the Tourist Locality of Uherskohradišťsko
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a project to support tourism in the tourist area of Uherské Hradiště. The thesis consists of theoretical, analytical and project part. The theoretical part of the thesis defines the terms connected with tourism and the necessary terms from the area of tourism marketing. The analytical part characterizes the area of Uherské Hradiště, including the analysis of the potential of the territory for the development of tourism. A part of the marketing research was a questionnaire survey, including a SWOT analysis. In the project part, a completely new tourism product was created in the form of thematically focused one day trips around the Uherské Hradiště area with the necessary calculation and marketing measure. The whole project was subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52151
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
jourová_2019_dp.pdf 3.810Mb PDF View/Open None
jourová_2019_op.docx 25.28Kb Unknown View/Open None
jourová_2019_vp.docx 24.07Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account