Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia
Author: Martinek, Marek
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia a následně vytvořit projekt, který by odstranil nedostatky či slabé stránky marketingové komunikace tohoto klubu. Práce byla rozdělena na tři části, kdy v první byla zpracována literární rešerše zabývající se problematikou marketingové komunikace. Druhá část analyzovala současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření byly odhaleny určité nedostatky, které se snažil navržený projekt aktivně eliminovat. Vytvořený projekt byl v závěru diplomové práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44801
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 52161


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
martinek_2019_dp.pdf 4.496Mb PDF View/Open None
martinek_2019_op.docx 24.10Kb Unknown View/Open None
martinek_2019_vp.docx 29.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account