Idiomatic Expressions as a Language Barrier in Intercultural Business Communication

DSpace Repository

Language: English čeština 

Idiomatic Expressions as a Language Barrier in Intercultural Business Communication

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Bartoň, Petr
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:06Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:06Z
dc.date.issued 2018-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44938
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou idiomatických výrazů, které mohou působit jako jazyková bariéra při interkulturní obchodní komunikaci v manažerské praxi. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje kapitoly, které se zabývají aspekty interkulturní obchodní komunikace a dále teorií idiomatických výrazů v anglickém jazyce. Praktická část popisuje provedenou textovou analýzu a její výstup. Mezi použité zdroje patří odborná literatura a články zaměřené na frazeologii a interkulturní komunikaci a obchodně zaměřená periodika. Hlavním cílem této bakalářské práce je poskytnout doporučení a pomůcku s využitím v manažerské a obchodní praxi.
dc.format 57 s. (96 698 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interkulturní obchodní komunikace cs
dc.subject obchodní angličtina cs
dc.subject idiomatické výrazy cs
dc.subject mezinárodní obchod cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject manažerská praxe cs
dc.subject intercultural business communication en
dc.subject Business English en
dc.subject idiomatic expressions en
dc.subject international business en
dc.subject communication en
dc.subject managerial practice en
dc.title Idiomatic Expressions as a Language Barrier in Intercultural Business Communication
dc.title.alternative Idiomatic Expressions as a Language Barrier in Intercultural Business Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis is concerned with the topic of idiomatic expressions that can act as a language barrier in intercultural business communication. The Bachelor's thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part includes chapters on the aspects of intercultural business communication, as well as the theory of idiomatic expressions in the English language. The practical part then describes the performed text analysis and its results. The used sources include scientific literature and articles focused on phraseology and intercultural communication and business-oriented periodicals. The main goal of this Bachelor's thesis is to provide a recommendation and a tool to be used in the managerial and business practice.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 52353
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-30
local.subject idiomy cs
local.subject obchodní komunikace cs
local.subject idioms en
local.subject communication in business en


Files in this item

Files Size Format View Description
bartoň_2019_dp.pdf 1003.Kb PDF View/Open None
bartoň_2019_op.doc 54Kb Unknown View/Open None
bartoň_2019_vp.doc 51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account