A Competitive Analysis of a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Competitive Analysis of a Selected Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Daněček, Jakub
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:06Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:06Z
dc.date.issued 2018-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44941
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti, která působí na trhu vzdělávacích zařízení. Teoretická část byla zpracována na základě odborných sekundárních zdrojů tykajících se konkurence, konkurenceschopnosti a vybraných strategických marketingových analýz. V závěru této části práce byla formulována teoretická východiska související se zpracováním praktické části. Cílem praktické části bylo zpracování analýzy současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu. Na základě výsledků analýzy byla pro vybranou společnost navržena doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu její konkurenceschopnosti na trhu vzdělávacích zařízení.
dc.format 74 s. (122 450 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject McKinsey 7S cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject McKinsey 7S en
dc.subject STP analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title A Competitive Analysis of a Selected Company
dc.title.alternative A Competitive Analysis of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2019-06-12
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis focuses on a competitive analysis of a selected company which is active in the field of educational facilities. The theoretical part was compiled using expert secondary sources concerning competition, competitiveness and selected strategic marketing analyses. At the end of this part of the thesis, the theoretical bases related to the practical part were formulated. The aim of the practical part was to analyse the current competitive position of the selected company on the market. Based on the results of the analysis, recommendations were proposed for the selected company to improve the current state of its competitiveness on the market of educational facilities.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 52358
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-05-02
local.subject konzultační inženýři cs
local.subject consulting engineers en


Files in this item

Files Size Format View Description
daněček_2019_dp.pdf 2.188Mb PDF View/Open None
daněček_2019_op.pdf 170.4Kb PDF View/Open None
daněček_2019_vp.doc 84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account