A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikeska, Martin
dc.contributor.author Kutý, Josef
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:09Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:09Z
dc.date.issued 2018-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45013
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je provést analýzu tržních příležitostí hudební kapely v rámci kreativních a kulturních průmyslů v České republice. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování a rešerši teoretických poznatků z oblasti kreativních a kulturních průmyslů a některých marketingových analýz. Začíná metodologií, vysvětluje a objasňuje teoretické pojmy o kulturních a kreativních průmyslech, popisuje některé strategie pro analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu, PEST analýzu, konkurenci a finanční analýzu. Praktická část je zaměřena na analýzu ostravské hudební kapely Easy Steps a její možné příležitosti v odvětví kreativních a kulturních průmyslů. Závěr práce se skládá z doporučení pro ostravskou kapelu v oblasti kulturních a kreativních průmyslů, marketingových analýz a vyhodnocení dotazníku.
dc.format 70 s. (101 824 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject tržní příležitosti cs
dc.subject příležitosti cs
dc.subject kreativní průmysly cs
dc.subject kulturní průmysly cs
dc.subject kulturní a kreativní průmysly cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject tržní prostředí cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject hudební kapela cs
dc.subject market opportunities en
dc.subject opportunities en
dc.subject creative industries en
dc.subject cultural industries en
dc.subject cultural and creative industries en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject market environment en
dc.subject survey research en
dc.subject music band en
dc.title A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
dc.title.alternative A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of the Creative Industries in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2019-06-12
dc.description.abstract-translated The main goal of this bachelor's thesis is to analyze market opportunities of a music band in terms of cultural and creative industries in the Czech Republic. It is divided into the theoretical and practical part. The theoretic one deals with the explanation of knowledge about cultural and creative industries and various marketing analyses. It clarifies methodology, theoretical concepts of cultural and creative industries, strategies for analysis of the external and internal environment, SWOT and PEST analyses, competition, and financial analysis. In the analytical part is theoretical knowledge applied to analyze a music band Easy Steps from Ostrava. It tries to identify Easy Steps' possible market opportunities in terms of cultural and creative industries. The conclusion consists of recommendations for the music band in each segment of cultural and creative industries based on marketing analyses and survey research's results.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 52455
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-02
local.subject průzkum trhu cs
local.subject kreativní průmysl cs
local.subject market survey en
local.subject creative industries en


Files in this item

Files Size Format View Description
kutý_2019_dp.pdf 2.753Mb PDF View/Open None
kutý_2019_op.doc 55Kb Unknown View/Open None
kutý_2019_vp.doc 47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account