Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti
Author: Ondrušková, Michaela
Advisor: Bartók, Ottó
Abstract: Internet přispěl k rychlému rozvoji marketingu. Internetový marketing a využívání sociálních sítí nabízí daleko více možností k propagaci firem než tradiční metody marketingu. Tyto možnosti je třeba znát a umět správně využívat. Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem, marketingem na sociálních sítích a jeho využitím ve společnosti XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45174
Date: 2019-01-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 52686


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ondrušková_2019_dp.pdf 3.866Mb PDF View/Open None
ondrušková_2019_op.docx 27.33Kb Unknown View/Open None
ondrušková_2019_vp.docx 22.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account