Krize žáka v učňovském školství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Krize žáka v učňovském školství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Olejníček, Antonín
dc.contributor.author Hajtrová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-15T22:16:45Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:18Z
dc.date.issued 2006-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4535
dc.description.abstract Dlouholetá práce s mladými lidmi a jejich životní osudy, které je provázejí, mě inspirovaly ke zvolení tohoto tématu a přispěly k pochopení jejich chování v učebním procesu. Ovšem život současné mládeže není jenom škola, rodina, ale také společnost. Právě v čase dospívání si utváří vztahy s vrstevníky, navazují nové kontakty a mladý člověk hledá své místo v životě. Ve své práci jsem se zabývala otázkami životních krizí učňů SOŠ a studentů gymnázia, pokusila jsem se zjistit, co je nejvíce zatěžuje a jakou formou životní problémy řeší. Zajímala jsem se také o to, kde vyhledávají pomoc a kdo je jim oporou. Výsledky svého šetření jsem uvedla v závěru bakalářské práce. Chtěla bych, aby má práce sloužila při výuce žáků i mým kolegům. cs
dc.format 55 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 12677045 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 30.11.2008
dc.subject Životní krize cs
dc.subject stres cs
dc.subject vývojová krize cs
dc.subject intervence cs
dc.subject zátěž cs
dc.subject problémová mládež cs
dc.subject Life crisis en
dc.subject stress en
dc.subject development crisis en
dc.subject intervention en
dc.subject stress en
dc.subject problematic youth en
dc.title Krize žáka v učňovském školství cs
dc.title.alternative The crises of pupils in vocational training en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2007-01-29
dc.description.abstract-translated What inspired me to choose this topic was my long-lasting work with young people and their lives. This also contributed to my understanding of their behaviour in the learning process. The life of the present young people is not only school and family, though. It is also the society. It is the time of getting adult when they create relationships with their peers, make new friendships and seek their place in life. In my work I dealt with the questions of life crisis of pupils of secondary vocational school and students of grammar school, I tried to find out what lays the greatest stress upon them and how they solve the problems. I was also interested in the fact where they seek help and who supports them. The results of my survey are presented at the end of my final work. I would be very glad if this work also helped my colleagues in teaching their pupils. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1004283
dc.date.assigned 2005-12-16
utb.result.grade A
local.subject adolescenti cs
local.subject psychologie adolescentů cs
local.subject učňovské školství cs
local.subject adolescents en
local.subject adolescent psychology en
local.subject vocational schooling en


Files in this item

Files Size Format View
hajtrová_2007_bp.pdf 12.08Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account