Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Antalová, Gabriela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45461
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována tiskovému trhu z pohledu vydání nového tištěného magazínu. Hlavním cílem práce s názvem "Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh" je zjistit, zdali jsou v současnosti vhodné podmínky na trhu pro vstup periodicky vydávaného časopisu a co by takový časopis měl obsahovat, aby o jeho koupi jevili lidé zájem. V rámci provedeného kvantitativního výzkumu a zpracované marketingové analýzy bude nastaven návrh vize tištěného magazínu.
dc.format 84 s. (99 089 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject časopis cs
dc.subject mediální trh cs
dc.subject tisk cs
dc.subject čtenost cs
dc.subject design cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject online dotazník cs
dc.subject magazine en
dc.subject media en
dc.subject press en
dc.subject design en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject online questionnaire en
dc.title Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh
dc.title.alternative The Potential of Launching a New Design Magazine onto the Czech Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the printing industry from the point of view of a new printed magazi-ne entering the market. The main objective of the thesis entitled "The potential of entering a new design magazine on the Czech market" is to find whether there are appropriate con-ditions for a new periodical magazine to enter the market, and what such a magazine should contain so that people would be interested in purchasing it. The draft design of the printed magazine is set according to the quantitative research and conducted analyses.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53127
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
antalová_2019_dp.zip 34.33Kb application/zip View/Open None
antalová_2019_op.docx 123.0Kb Unknown View/Open None
antalová_2019_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account