Mystery shopping vybraného produktu značky ETA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mystery shopping vybraného produktu značky ETA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Benetinová, Eliška
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45462
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, který bude proveden ve vybraných prodejnách, kde se nachází zkoumaný produkt ETA. Teoretická část práce je zaměřena na stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, které vyplývají z daného tématu. Jednotlivé termíny souvisejí s osobním prodejem a mystery shoppingem. Praktická část práce charakterizuje vybranou společnost ETA, popíše její historické jádro a další vývoj. Dále bude přiblížena celková komunikace zvolené společnosti prostřednictvím SWOT analýzy, komunikačních kanálů, pozice společnosti ETA na trhu a konkurence. Závěr práce bude věnován návrhům na zlepšení a zodpovězení výzkumných otázek.
dc.format 73 s. (108 300 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mystery shopping cs
dc.subject Mystery mailing cs
dc.subject ETA cs
dc.subject produkt cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject Mystery shopping en
dc.subject Mystery mailing en
dc.subject ETA en
dc.subject product en
dc.subject communication en
dc.subject personal selling en
dc.title Mystery shopping vybraného produktu značky ETA
dc.title.alternative Mystery Shopping of Selected ETA Product
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping. This method will be applied at the selected stores where the targeted ETA product is located. The theoretical part is focused on the main concepts from the field of marketing communications. The individual terms, in the theoretical part, are related to personal selling and mystery shopping. While the practical part describes the company selected for this writing, ETA, its historical core and further evolution. Further, the overall communication of the selected company will be described in detail through the SWOT analysis and channels of communication. The market position of the ETA company and its competition will be defined as well. The conclusion will be devoted to suggestions for improvement and answering the research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53128
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
benetinová_2019_dp.pdf 3.612Mb PDF View/Open None
benetinová_2019_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
benetinová_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account