Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškalová, Markéta
dc.contributor.author Janošík, Josef
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45482
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá interakcemi fanoušků s obsahem módních značek na sociální síti Instagram. Práce zkoumá chování a preference fanoušků módy v rámci Instagramu, aby na jejich základě formulovala doporučení pro působení módních značek na této sociální síti. Teoretická část práce definuje základní pojmy týkající se značek a sociálních médií, popisuje principy fungování Instagramu a na závěr stanovuje výzkumné otázky a metody výzkumu. Praktická část práce následně za pomoci analýzy výsledků dotazníkového šetření zjišťuje, jak fanoušci módních značek běžně interagují s jejich obsahem a jaký obsah je zajímá, z čehož je vyvozen soubor doporučení pro módní značky.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject algoritmus Instagramu cs
dc.subject engagement cs
dc.subject móda cs
dc.subject módní značky cs
dc.subject social media en
dc.subject social media marketing en
dc.subject Instagram en
dc.subject Instagram algorithm en
dc.subject engagement en
dc.subject fashion en
dc.subject fashion brands en
dc.title Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu
dc.title.alternative User Interaction with Fashion Brands on Instagram
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šagát, Peter
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with user interactions with fashion brands on social network Instagram. The thesis examines behaviour and preferences of fashion followers on Instagram in order to formulate recommendations for fashion brands on the chosen social networking service. The theoretical part defines basic concepts of branding and social media, describes how Instagram works and sets research questions and research methods. Based on the analysis of the survey results, the practical part investigates how fashion brand fans normally interact with Instagram content and what types of content they are interested in. This part thereupon presents several suggestions for fashion brands.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53152
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
janošík_2019_dp.pdf 2.672Mb PDF View/Open None
janošík_2019_op.doc 141.5Kb Unknown View/Open None
janošík_2019_vp.docx 123.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account