Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu

Show full item record

No preview available
Title: Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu
Author: Janošík, Josef
Advisor: Nemeškalová, Markéta
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá interakcemi fanoušků s obsahem módních značek na sociální síti Instagram. Práce zkoumá chování a preference fanoušků módy v rámci Instagramu, aby na jejich základě formulovala doporučení pro působení módních značek na této sociální síti. Teoretická část práce definuje základní pojmy týkající se značek a sociálních médií, popisuje principy fungování Instagramu a na závěr stanovuje výzkumné otázky a metody výzkumu. Praktická část práce následně za pomoci analýzy výsledků dotazníkového šetření zjišťuje, jak fanoušci módních značek běžně interagují s jejich obsahem a jaký obsah je zajímá, z čehož je vyvozen soubor doporučení pro módní značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45482
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53152


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janošík_2019_dp.pdf 2.672Mb PDF View/Open None
janošík_2019_op.doc 141.5Kb Unknown View/Open None
janošík_2019_vp.docx 123.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account