Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby

Show full item record

No preview available
Title: Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby
Author: Jurasová, Nikola
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na kreativitu a efektivitu na soutěžích reklamní tvorby. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy doplněné o názory a citace odborníků. Praktická část práce vychází z obsahové analýzy reklamních soutěží Effie Awards Czech Republic a Art Directors Club Creative Awards. Analýza odhaluje, které reklamní agentury a zadavatelé dokážou uspět na obou soutěžích současně. U kampaní, které obdržely kreativní i efektivní ocenění, je posuzována jejich komunikační strategie, kreativní strategie a účinnost. Analýza se opírá také o výsledky z dotazníkového šetření, jehož cílem bylo poznat postoj široké veřejnosti ke kreativitě a také jejich vnímání výherních i nevýher-ních reklamních kampaní. Závěrem jsou názory veřejnosti porovnány se stanoviskem odborné poroty a jsou stanovena doporučení pro efektivní nastavení reklamních kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45483
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53153


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jurasová_2019_dp.pdf 2.171Mb PDF View/Open None
jurasová_2019_op.docx 57.97Kb Unknown View/Open None
jurasová_2019_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account