[NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů
Author: Krejčiřík, Matouš
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Tato práce hledá kauzality mezi televizním vysíláním v ČR a tím, na co se voliči jednotlivých politických stran na televizi dívají, pokud televizi vůbec sledují. Jinými slovy, jak silná je pozice televize v období před volbami a mimo ně. Dále se práce zajímá o jiné zdroje in-formací u voličů kromě televize a také jejich vztah k České televizi. V teoretické části jsou vysvětlené pojmy týkající se komunikace, médií a politického marketingu. Dále je klasicky součástí práce metodologie, následovaná praktickou částí. V té je analýza politických stran v ČR a televizních médií. Druhá část obsahuje výzkum formou strukturovaných rozhovorů s deseti participanty a také jeho výsledky s doporučením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45542
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: F 53246


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krejčiřík_2019_dp.pdf 859.9Kb PDF View/Open None
krejčiřík_2019_op.doc 112.5Kb Unknown View/Open None
krejčiřík_2019_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account