[NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Krejčiřík, Matouš
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45542
dc.description.abstract Tato práce hledá kauzality mezi televizním vysíláním v ČR a tím, na co se voliči jednotlivých politických stran na televizi dívají, pokud televizi vůbec sledují. Jinými slovy, jak silná je pozice televize v období před volbami a mimo ně. Dále se práce zajímá o jiné zdroje in-formací u voličů kromě televize a také jejich vztah k České televizi. V teoretické části jsou vysvětlené pojmy týkající se komunikace, médií a politického marketingu. Dále je klasicky součástí práce metodologie, následovaná praktickou částí. V té je analýza politických stran v ČR a televizních médií. Druhá část obsahuje výzkum formou strukturovaných rozhovorů s deseti participanty a také jeho výsledky s doporučením.
dc.format 53 s. (75 799 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject televizní média cs
dc.subject veřejnoprávní média cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject fake news cs
dc.subject masová média cs
dc.subject TV media en
dc.subject public servis media en
dc.subject political marketing en
dc.subject fake news en
dc.subject mass media en
dc.title [NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Influence of Televisual Media on Voters Decision
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis is searching causal links between TV broadcast in Czechia and what voters of particular pol. parties watch on TV, if they watch TV at all. Restated, what is the influence of TV broadcast the time both before election and at other times. Additionally is the thesis focused on other news sources for voters than television and their relation towards the Czech television. In the theoretical part we define some marketing, media and communication terminology of political marketing. We present the reader with our methodology and follow by practical research part. Firstly an analysis of Czech political parties and tv media is in place. The second part presents our reasearch via structured interviews with ten parti-cipants, the results and recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53246
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject vliv médií cs
local.subject volební kampaň cs
local.subject media influence en
local.subject election campaign en


Files in this item

Files Size Format View Description
krejčiřík_2019_dp.pdf 859.9Kb PDF View/Open None
krejčiřík_2019_op.doc 112.5Kb Unknown View/Open None
krejčiřík_2019_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account