Experiential marketing

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Experiential marketing

Show full item record

No preview available
Title: Experiential marketing
Author: Šimek, Vojtěch
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato bakalářská práce přináší do českého marketingového prostředí pojem experiential marketing, jakožto nový, u nás zatím málo prozkoumaný směr marketingových komunikací. Součástí práce je definování pojmu a vysvětlení praktik, které experiential marketing využívá. Na konkrétních ukázkách práce srovnává experiential marketing s ostatními nástroji marketingových komunikací a poukazuje na skutečnost, že staré metody tradičního marketingu nejsou pro moderní komunikační kampaně dostačující a zároveň nevhodně oslovují cílovou skupinu. Důležitost tohoto nového směru je v práci doložena rozhovorem s ředitelem firmy, která se jako jediná v České republice věnuje výhradně experiential marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45569
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šimek_2019_dp.pdf 4.357Mb PDF View/Open None
šimek_2019_op.pdf 500.7Kb PDF View/Open None
šimek_2019_vp.docx 122.7Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account