Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky

Show full item record

No preview available
Title: Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky
Author: Tomanová, Veronika
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingové komunikace lokální vinotéky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a její nástroje především reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a také část o nákupním chování. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní zlínské vinotéky, kde je provedena analýza využívaných nástrojů, analýza vnějšího prostředí formou Porterovy analýzy pěti sil, PEST analýzy a in store experiment zkoumající vliv podpory prodeje - konkrétně slev na nákupní chování zákazníků. Na základě vyhodnocení výzkumu jsou stanovena doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45571
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53280


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tomanová_2019_dp.pdf 2.808Mb PDF View/Open None
tomanová_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
tomanová_2019_vp.docx 121.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account