Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Pavlů, Roman
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45633
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti, kte-rá se zabývá velkoobchodní činností spojenou s obaly a obalovou technikou. Měření spo-kojenosti zákazníků probíhalo pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teore-tickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá marketingovým výzkumem, trhy B2B a vymezením dané problematiky se zaměřením na zákazníka. Praktická část práce se zabývá představením vybrané společnosti, realizací, zpracováním a vyhodnocením dotazníkového šetření. V závěru práce jsou zpracovány doporučení pro zlepšení a zvýšení spokojenosti zákazní-ků.
dc.format 63 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject trhy B2B cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject metoda dotazování cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketing research en
dc.subject B2B markets en
dc.subject customer en
dc.subject inquiry method en
dc.subject questionnaire en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy
dc.title.alternative The Customer Satisfaction Measurement of Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is measuring customer satisfaction with a chosen com-pany. The company is active in packaging wholesale. Questionnaire survey was used to measure customer satisfaction. The thesis is divided in a theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis deals with topics of marketing research, B2B markets and definition of the theme aimed at a customer. In the practical part there is introduction of the chosen company, questionnaire survey and its realization, processing and evaluati-on. At the end of the thesis there are stated recommendation aimed at improvement and possible ways how to achieve higher level of customer satisfaction.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53356
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
pavlů_2019_dp.pdf 2.947Mb PDF View/Open None
pavlů_2019_op.pdf 1.647Mb PDF View/Open None
pavlů_2019_vp.pdf 412.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account