Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Author: Pavlů, Roman
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tématem bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti, kte-rá se zabývá velkoobchodní činností spojenou s obaly a obalovou technikou. Měření spo-kojenosti zákazníků probíhalo pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teore-tickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá marketingovým výzkumem, trhy B2B a vymezením dané problematiky se zaměřením na zákazníka. Praktická část práce se zabývá představením vybrané společnosti, realizací, zpracováním a vyhodnocením dotazníkového šetření. V závěru práce jsou zpracovány doporučení pro zlepšení a zvýšení spokojenosti zákazní-ků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45633
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53356


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pavlů_2019_dp.pdf 2.947Mb PDF View/Open None
pavlů_2019_op.pdf 1.647Mb PDF View/Open None
pavlů_2019_vp.pdf 412.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account