Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem
Author: Poláčková, Ivana
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním sociálních reklam proti používání mobilních telefonů Asociace českých pojišťoven a BESIP. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy. Práce dále sleduje vnímání sociální reklamy konkrétně proti používání mobilních telefonu za volantem za použití konkrétních reklamních apelů. Praktická část práce se zabývá kvalitativním výzkumem a jeho vyhodnocením. Zkoumá vnímání sociálních reklam Asociace českých pojišťoven a BESIP výzkumnou metodou focus group.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45635
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
poláčková_2019_dp.pdf 1.211Mb PDF View/Open None
poláčková_2019_op.doc 116.5Kb Unknown View/Open None
poláčková_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account