Užívání autorského díla v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Užívání autorského díla v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Užívání autorského díla v reklamě
Author: Štorková, Adéla
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá užíváním autorského díla v reklamě. Cílem práce je na-vrhnout kolektivnímu správci autorských práv lepší způsob podpory autorů. V teoretické části jsou definované pojmy jako autorské dílo nebo autorské právo. Teoretic-ká část této práce dále obsahuje popis fungování kolektivních správců autorských práv v České republice. Je zde také uvedena metodika práce, která uvádí cíl, metodu a účel šet-ření této práce. Praktická část je věnována aktuálnímu dění na poli kolektivní ochrany autorského díla a jsou zde uvedeny příklady užití a také zneužití autorských děl pro účely reklamy. Jsou zde posouzeny tři konkrétní soudní kauzy, které jsou podrobeny komparativní analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45642
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
štorková_2019_dp.pdf 1.280Mb PDF View/Open None
štorková_2019_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
štorková_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account