Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů

Show full item record

No preview available
Title: Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů
Author: Blažková, Eva
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o specifičnosti marketingové komunikace firem působících na trhu informačních systémů a na průmyslovém trhu obecně. V analytické části je ve stručnosti popisován a hodnocen současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software a.s.,dále byly provedny dotazníková šetření zaměřené na firmy působící na tomto trhu a zákazníky analyzované firmy. Na základě výsledků těchto dotazníkových šetření navrhuji projekt pro zlepšení marketingové komunikace (zefektivnění realizace telemarketingových kampaní), aby byla zvýšena prodejnost informačního systému Karat. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4565
Date: 2007-05-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
blažková_2007_dp.pdf 3.152Mb PDF View/Open
blažková_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
blažková_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account