Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů
Zobrazit minimální záznam
| dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
| dc.contributor.author |
Blažková, Eva
|
|
| dc.date.accessioned |
2010-07-15T22:25:40Z |
|
| dc.date.available |
2010-07-15T22:25:40Z |
|
| dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4565
|
|
| dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o specifičnosti marketingové komunikace firem působících na trhu informačních systémů a na průmyslovém trhu obecně. V analytické části je ve stručnosti popisován a hodnocen současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software a.s.,dále byly provedny dotazníková šetření zaměřené na firmy působící na tomto trhu a zákazníky analyzované firmy. Na základě výsledků těchto dotazníkových šetření navrhuji projekt pro zlepšení marketingové komunikace (zefektivnění realizace telemarketingových kampaní), aby byla zvýšena prodejnost informačního systému Karat. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika projektu. |
cs |
| dc.format |
95 s.,10 s. |
cs |
| dc.format.extent |
3305761 bytes |
cs |
| dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
B-to-B trh
|
cs |
| dc.subject |
informační systém
|
cs |
| dc.subject |
účinnost
|
cs |
| dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
| dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
| dc.subject |
Marketing communication
|
en |
| dc.subject |
B-to-B market
|
en |
| dc.subject |
information systém
|
en |
| dc.subject |
effectiveness
|
en |
| dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
| dc.subject |
direct marketing
|
en |
| dc.title |
Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů |
cs |
| dc.title.alternative |
The project of the effective form of marketing communication on the market of information systems |
en |
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
| dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
| dc.description.abstract-translated |
In my master thesis, there are described the essential uniques of marketing communication on the information systems market and on the industrial market generally. In the analytical part, I have briefly introduced the company, described and evaluated the current state of Karat Software promotion. I am proposing the project for marketing communication improvement (realisation improvement of telemarketing campaigns) to increase saleability of information system Karat by virtue of analysis results from questionnaire survey aimed on information systems' suppliers and customers of Karat Software. Possible risks and benefits of the project are evaluated at the end of this master thesis. |
en |
| dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
| dc.description.result |
obhájeno |
cs |
| dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
| dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
| dc.identifier.stag |
5985
|
|
| dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
| utb.result.grade |
A |
|
| local.subject |
informační systémy
|
cs |
| local.subject |
postavení na trhu
|
cs |
| local.subject |
B2B marketing
|
cs |
| local.subject |
information systems
|
en |
| local.subject |
market position
|
en |
| local.subject |
industrial marketing
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam