Efektivní cílení na ženy generace Y

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Efektivní cílení na ženy generace Y

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní cílení na ženy generace Y
Author: Kmínková, Petra
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá cílením na konkrétní segment, kterým jsou ženy generace Y. Popisuje ženskou problematiku ve společnosti spolu s genderovými stereotypy a sexismem v reklamách. Analyzuje ženské nákupní chování a působení reklamy na psychiku žen. Práce zahrnuje tři formy praktického výzkumu - hloubkový rozhovor s odbornicí na stereotypní obraz žen v médiích, Focus group diskuze a dotazníkové šetření pro kvantitativní ověření výsledků. Praktická i projektová část je přizpůsobena komunikaci automobilových značek. V jejich kampaních se totiž hojně vyskytuje sexismus. Na konci práce je vytvořen návrh ko-munikační strategie pro automobilku Volvo, který využívá způsoby efektivního cílení na ženy generace Y dle výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45662
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53388


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kmínková_2019_dp.zip 95.38Mb application/zip View/Open None
kmínková_2019_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
kmínková_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account