Marketingová strategie pro Namasté

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro Namasté

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie pro Namasté
Author: Kopecká, Gabriela
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající projekt jóga centra Namasté. Práce je rozdělena na 3 části. V teoretické části je vysvětlen a popsán Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, PEST analýza, strategické plánování a marketingový mix. V praktické části práce je vypracována analýza konkurence a smíšený výzkum, který zjišťuje motivy a preference jednotlivých cílových skupin. Projektová část práce se zaměřuje na aplikaci výsledků ze smíšeného výzkumu a analýz do marketingové strategie, komunikačního plánu a marketingového mixu nově vznikajícího jóga centra.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45664
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53391


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kopecká_2019_dp.pdf 5.292Mb PDF View/Open None
kopecká_2019_op.doc 159Kb Unknown View/Open None
kopecká_2019_vp.doc 149Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account