Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products

DSpace Repository

Language: English čeština 

Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products

Show full item record

No preview available
Title: Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Author: Svoboda, Jaroslav
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Předmětem této práce je seznámení se s problematikou etických aspektů propagace alternativních a pravděpodobně méně škodlivých tabákových výrobků IQOS a glo. Cílem je zjistit, do jaké míry je off-line propagace těchto produktů eticky závadná, či nezávadná. Teoretická část seznámí čtenáře s produkty, jejich výrobci, problematikou reklamy na tabákové výrobky a její legislativy. V praktické části je provedena analýza reklamních banerů autorem diplomové práce a také analýza morálního hodnocení spotřebitelů na základě dotazníkového šetření. Projektová část předkládá návrhy pro zlepšení off-line marketingové komunikace zmíněných výrobků tak, aby byla eticky přijatelnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45689
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53433


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
svoboda_2019_dp.pdf 10.48Mb PDF View/Open None
svoboda_2019_op.pdf 713.2Kb PDF View/Open None
svoboda_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account