Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie

Show full item record

No preview available
Title: Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
Author: Bašníková, Adéla
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Předmětem této diplomové práce je problematika obalového designu jako nástroje marketingové a obchodní strategie. Tato práce je zaměřena na segment rychloobrátkového zboží, a to bramborových chipsů. V obecné rovině se věnuje charakteristice jednotlivých funkcí obalu s důrazem na jeho marketingové působení. Tato marketingová funkce je definována určitými nástroji obalového designu, které jsou v práci vysvětleny. Dále zkoumá roli obalu v nákupním rozhodování spotřebitelů. V praktické části se pak zaměřuje na specifika obalového designu v segmentu bramborových chipsů a shrnuje základní poznatky, dále zkoumá preference spotřebitelů v tomto segmentu. Projektová část se pak věnuje samotnému návrhu obalu produktu Lay's Kettle Cooked, který respektuje získané znalosti a poznatky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45699
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53445


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bašníková_2019_dp.pdf 5.543Mb PDF View/Open None
bašníková_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
bašníková_2019_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account