Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí

Show full item record

No preview available
Title: Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí
Author: Hnilička, Lukáš
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem této práce je zhodnotit aktuální situaci HbbTV jako nového média typu. Určit jeho pozici v marketingovém mixu a zhodnotit jako nástroj výkonnostního marketingu. Popsat vztah vůči ostatním média typům a jeho konkurence schopnost. Práce by měla zodpovědět otázku, zda je právě HbbTV (internet v televizi) nástrojem televizních stanic pro zvýšení on-line investice na úkor duopolu Google - Facebook. Hlavním cílem je pomocí vlastního kvali-tativního výzkumů zodpovědět klíčové otázky: zda-li je HbbTV nástroj navýšení televizních investic z rozpočtů online médií a zda je odpovědí, nebo synergií pro televizní vysílatele oproti sociálním sítím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45710
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53463


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hnilička_2019_dp.pdf 6.128Mb PDF View/Open
hnilička_2019_dp.zip 180.8Mb application/zip View/Open None
hnilička_2019_op.doc 191Kb Unknown View/Open None
hnilička_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account