Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Machátová, Iva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45720
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním matek a jejich povědomí o značkách v oblasti kojeneckých mlék prodávaných na českém trhu. Teoretická část ve svém úvodu přibližuje problematiku kojeneckého mléka v obecné rovině. Dále je zaměřena na chování spotřebitele při nákupu, jeho vztahu ke značce, k ceně výrobku a podobně. V závěru popisuje proces dosažení reklamních a marketingových cílů pomocí komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce ve svém úvodu představuje matky spotřebitelky a český trh s náhradní kojeneckou výživou. Detailněji popisuje značku kojeneckého mléka Nutrilon. Následuje analýza kvalitativního a kvantitativního výzkumu mezi samotnými spotřebitelkami. V projektové části je pak na jejich základě navržena konkrétní komunikační kampaň na výrobky značky Nutrilon.
dc.format 120 s. (171 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kojenecké mléko cs
dc.subject Nutrilon cs
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject consumer shopping behaviour en
dc.subject brand awareness en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing research en
dc.subject infant milk en
dc.subject Nutrilon en
dc.title Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék
dc.title.alternative Consumer Behavior of Mothers in the Field of Infant Milk
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with consumer behaviour of mothers and their brand awareness of infant milks available on the Czech market. The theoretical part first introduces some of the general issues connected with infant milk. It then proceeds to focus on consumer shopping behaviour, consumers' relationship towards the brand, product price etc. In the final section of this part is a description of the process of reaching marketing goals using communication mix and marketing research. The practical part of the diploma thesis first discusses mothers as consumers and infant nutrition substitutes on the Czech market. It focuses in detail on the Nutrilon infant milk. An analysis of the qualitative and quantita-tive research among the consumers themselves follows. Based on the results, a specific communication campaign for Nutrilon products is suggested in the project section.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53481
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
machátová_2019_dp.zip 84.75Mb application/zip View/Open None
machátová_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
machátová_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account