Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem

Show full item record

No preview available
Title: Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Author: Musil, Štěpán
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem diplomové práce je navrhnout využití internetového marketingu a segmentace pro efektivní komunikaci se stávajícími zákazníky. V teoretické části se budu zabývat důvodem zařazení internetového marketingu a segmentace do marketingové komunikace se stávají-cími zákazníky. Dále jednotlivými formami internetového marketingu a možnými způsoby segmentace zákazníků s využitím knižních a internetových zdrojů. V analytické části bude zjišťována odpověď na výzkumnou otázku, jakým způsobem využívají firmy internetový marketing a segmentaci pro udržení stávajících zákazníků. Pro výzkum bude použit dotaz-ník se sadou otázek a individuální rozhovory. Na základě popsaných možností a zjištěných informací bude v projektové části popsán vzorový příklad a navrhnuty způsoby vhodné efektivní komunikace zaměřené na stávající zákazníky s využitím segmentace a interneto-vého marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45723
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 53484


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
musil_2019_dp.pdf 3.913Mb PDF View/Open None
musil_2019_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
musil_2019_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account