Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti
Author: Szotkowská, Michaela
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem tvorby reklamního inzerátu, které je pak detailněji zkoumáno na příkladu reklamního inzerátu umístěného v místech prodeje u společnosti Fruitisimo. V teoretické části jsou uvedeny a popsány klíčové pojmy vztahující se ke zkoumané problematice. Praktická část pak za pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá jednotlivé rozdíly mezi konkrétními inzeráty a jejich vnímání spotřebiteli. Hlavním cílem práce je na základě provedeného kvalitativního výzkumu identifikovat, následně interpretovat a zjištěné poznatky zhodnotit v projektové části práce. A to konkrétně jako návrh postupu pro tvorbu efektivního reklamního inzerátu pro vybranou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45736
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 53501


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
szotkowská_2019_dp.pdf 3.530Mb PDF View/Open None
szotkowská_2019_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
szotkowská_2019_vp.doc 512.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account