Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Szotkowská, Michaela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45736
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem tvorby reklamního inzerátu, které je pak detailněji zkoumáno na příkladu reklamního inzerátu umístěného v místech prodeje u společnosti Fruitisimo. V teoretické části jsou uvedeny a popsány klíčové pojmy vztahující se ke zkoumané problematice. Praktická část pak za pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá jednotlivé rozdíly mezi konkrétními inzeráty a jejich vnímání spotřebiteli. Hlavním cílem práce je na základě provedeného kvalitativního výzkumu identifikovat, následně interpretovat a zjištěné poznatky zhodnotit v projektové části práce. A to konkrétně jako návrh postupu pro tvorbu efektivního reklamního inzerátu pro vybranou společnost.
dc.format 88 s. (127 456 znaků)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklamní inzerát cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject emoční apel cs
dc.subject nákupní rozhodnutí cs
dc.subject podpora v místě prodeje cs
dc.subject impulzivní nakupování cs
dc.subject chování zákazníků cs
dc.subject testování inzerátů cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject advertising en
dc.subject creativity en
dc.subject emotional appeal en
dc.subject consumer decision en
dc.subject point of sales en
dc.subject impulsive shopping en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject advertising testing en
dc.subject qualitative research en
dc.title Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Process of Creating an Advertising in Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the topic of creation of an advertising advertisement, that is further on examined in detail on an example of an advertising ad placed at point of sales at the Fruitisimo stores. The theoretical part consists of key concepts related to the researched issue. The practical part uses qualitative research to examine the differences between advertisements and try to understand their perception by consumers. The main aim of the thesis is to identify, interpret and evaluate the findings in the project part based on the qualitative research. Specifically to create a proposal consist of best practice for creating an effective advertising ad in a selected company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53501
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
szotkowská_2019_dp.pdf 3.530Mb PDF View/Open None
szotkowská_2019_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
szotkowská_2019_vp.doc 512.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account