Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu

Show full item record

No preview available
Title: Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu
Author: Vašků, Kamila
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření strategie nového produktu v rámci cestovního ruchu na území Pavlovských vrchů a Břeclavska s ohledem na udržitelný rozvoj, co nejmenší dopad na životní prostředí a komfort stálých obyvatel. Dílčími cíli pak jsou analýza současného stavu cestovního ruchu a analýza možností a potenciálu cestovního ruchu na zájmovém území. Úvodní část obsahuje teoretický rámec cestovního ruchu vypracovaný na základě odborné literatury, týkající se cestovního ruchu, marketingu, marketingových ko-munikací. Praktická část charakterizuje socioekonomické a přírodní poměry zájmové oblasti a analyzuje současnou situaci v oblasti cestovního ruchu. Dále analyzuje možnosti a potenciál, který zájmové území v oblasti cestovního ruchu nabízí. Pomocí kvalitativního a kvanti-tativního šetření jsou zodpovězeny otázky, které faktory nejvíce ovlivňují návštěvnost území v různých ročních obdobích. V projektové části je na základě získaných a analyzova-ných dat navržen projekt pro zvýšení návštěvnosti a image Pavlovských vrchů a Břeclavska, zaměřený na vybranou cílovou skupinu návštěvníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45741
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vašků_2019_dp.pdf 5.892Mb PDF View/Open None
vašků_2019_op.doc 451Kb Unknown View/Open None
vašků_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account