Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě
Author: Zapletalová, Jitka
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se zabývá problémem studijní neúspěšnosti. Kromě obecných informací o studijní neúspěšnosti v České republice je práce zaměřena na zkoumání studijní neúspěšnosti fakulty. Cílem práce je navržení konkrétních kroků a opatření fakulty, které by vedly ke snížení počtu neúspěšných studií. Praktická část definuje, ve kterém ročníku je nejvíc neúspěšných studentů a analyzuje důvody pro ukončení studia. Zkoumá názory uchazečů, kteří si již podali přihlášku na fakultu. V rozhovoru se studenty posledních ročníků středních škol zjišťuje jejich obavy spojené se zahájením studia na vysoké škole. Na základě vyhodnocení výzkumu z praktické části diplomové práce, jsou v projektové části navržena opatření, která by pomohla snížit počet neúspěšných studentů na fakultě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45742
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zapletalová_2019_dp.pdf 2.097Mb PDF View/Open None
zapletalová_2019_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
zapletalová_2019_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account