Budování značky zvolené firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování značky zvolené firmy

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky zvolené firmy
Author: Kalábová, Radka
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je strategie budování značky v oblasti kultury. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na současný komunikační mix značky, na hodnotu jejího produktu, analýzu sekundárních dat a interpretaci výsledků kvantitativního šetření a osobních rozhovorů. Teoretická část diplomové práce přináší stručný pohled do světa kultury, věnuje se značce, její filozofii a vizi a zásadám jejího budování. Závěrečnou projektovou části diplomové práce je návrh nové reklamní kampaně na budování značky a posílení její pozice na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45745
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kalábová_2019_dp.pdf 3.580Mb PDF View/Open None
kalábová_2019_op.doc 456.5Kb Unknown View/Open None
kalábová_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account