Má stát značku? Jak ji tvořit?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Má stát značku? Jak ji tvořit?

Show full item record

No preview available
Title: Má stát značku? Jak ji tvořit?
Author: Šteffek, Petr
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Tato práce se zabývá problematikou tvorby dobře fungující vizuální značky státu, jako prostředku marketingové komunikace. Ve své podstatě vychází z historického kontextu a převážně se zaměřuje na tvorbu české značky, která by obstála v silném konkurenčního boji v oblasti cestovního ruchu a hospodářské politiky státu. Pro ucelenou představu porovnává kvalitativní provedení značky se situací v jiných zemích, s bohatou kulturní tradicí a dlouhodobě pozitivním vztahem ke značce, jako k nástroji vlastní prezentace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4579
Date: 2007-04-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šteffek_2007_dp.pdfBlocked 2.723Mb PDF
šteffek_2007_vp.doc 68Kb Microsoft Word View/Open
šteffek_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account