Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Eliášová, Iveta
dc.date.accessioned 2019-10-01T07:11:47Z
dc.date.available 2019-10-01T07:11:47Z
dc.date.issued 2019-06-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45855
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá významem předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí. Je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnujeme předškolnímu vzdělávání, předškolnímu období dítěte a legislativnímu ukotvení. Ve druhé části teoretické části se věnujeme Romům, romským rodinám a Romům ve vzdělávání. V praktické části je kódování polostrukturovaných rozhovorů.
dc.format 47 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject Romové cs
dc.subject majorita cs
dc.subject minorita cs
dc.subject sociokulturně znevýhodněné prostředí cs
dc.subject pre-school education en
dc.subject Roma en
dc.subject majority en
dc.subject minority en
dc.subject socioculturally disadvantaged environment en
dc.title Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí
dc.title.alternative The Importance of of Pre-school Education from the Perspective of Roma Parents
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2019-09-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the importance of pre-school education from the Perspective of Romany Parents. It is divided into two parts. Theoretical and practical. The theoretical part deals with pre-school education, pre-school education and legislative anchoring. The second part of the theoretical part deals with Roma, Roma families and Roma in education. In the practical part there is coding of semi-structured interviews.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 53700
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-08-21
local.subject romské děti cs
local.subject vzdělávání Romů cs
local.subject předškolní věk cs
local.subject Romani children en
local.subject Romanies education en
local.subject Gipsy education en
local.subject preschoolers en


Files in this item

Files Size Format View Description
eliášová_2019_dp.pdf 2.404Mb PDF View/Open None
eliášová_2019_op.docx 17.76Kb Unknown View/Open None
eliášová_2019_vp.docx 19.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account