Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům

Show full item record

No preview available
Title: Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům
Author: Hřích, Václav
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením mediálnej kampane zameranej na zmenu postoja Slovákov voči Rómom. Opisuje východiskový stav pred kampaňou a súčasti pripravovanej mediálnej kampane. Analzuje navrhnuté kreatívne koncepty a navrhuje ich úpravy pred spustením kampane. Obsahuje pre test a post test postojov obyvateľov Slovenska k diskriminácií a vztahu Rómov a majoritného obyvateľstva. V závere komentuje dopad tejto kampane a možné vrianty jej optimalizácie v budúcnosti. Autor práce je spolumajiteľ a riaditeľ agentúry pre marketingový výskum trhu reklamy a medií AKO, problematike marketingových výskumov sa venuje od roku 1998.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4617
Date: 2007-04-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 4939


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hřích_2007_dp.pdfBlocked 2.678Mb PDF
hřích_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
hřích_2007_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account