Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Author: Trčková, Klára
Advisor: Petr Šafránková, Anna
Abstract: Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinnosti učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí. Teoretická část se věnuje pojmu vnímaná vlastní účinnost a socio-kognitivní teorii A. Bandury. V rámci žákovské diverzity jsme si vyčlenily specifika a mechanismy diverzity, nerovný přístup ke vzdělávání a s tím souvisí školní prostředí. Dále definujeme profesi učitele, profesní rozdělení učitelů ve vztahu vnímané vlastní účinnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46263
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: D 57856


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
trčková_2021_dp.pdf 2.197Mb PDF View/Open None
trčková_2021_op.docx 18.60Kb Unknown View/Open None
trčková_2021_vp.docx 18.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account