Distanční forma výuky na vysokých školách v době pandemie COVID-19 pohledem studentů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Distanční forma výuky na vysokých školách v době pandemie COVID-19 pohledem studentů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Vondrák, Jan
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:16Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:16Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46267
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá distančním vzděláváním studentů vysokých škol v průběhu vypuknutí a šíření covidu-19, které přineslo změny v dosavadní metodice vzdělávání. S nařízeními státu a potřebou zredukovat styk osob na veřejnosti byly vysoké školy nuceny přejít z prezenční výuky na distanční formu. Teoretická část diplomové práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola vymezuje co je to distanční vzdělávání. Druhá kapitola se zabývá vývojem a historií DiV a třetí kapitola navazuje na změny a průběh DiV s ohledem na situaci kolem covidu-19. Praktická část prostřednictvím dotazníkového šetření shromažďuje pohledy vysokoškolských studentů na distanční vzdělávání v době pandemie covid-19 a analyzuje názory studentů vysokých škol oboru sociální pedagogika na distanční výuku v průběhu pandemie covid-19.
dc.format 93 s. (125 584 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Distanční vzdělávání cs
dc.subject Sociální pedagogika cs
dc.subject mimořádná situace cs
dc.subject covid-19 cs
dc.subject Distance learning en
dc.subject Social pedagogy en
dc.subject emergency situation en
dc.subject covid-19 en
dc.title Distanční forma výuky na vysokých školách v době pandemie COVID-19 pohledem studentů
dc.title.alternative Distance form of Teaching at Universities from the Point of View of Students during the Pandemic COVID-19
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2021-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis deals with distance learning of university students during outbreak and spread of covid-19 which brought changes in the current methodology of education. With state regulations and the need to reduce public socializing, universities were forced to switch from face to face learning to distance learning. The theoretical part of the diploma thesis is divided into three chapters. The first chapter defines what is distance education, the second chapter deals with the development and history of DL and the third chapter follows the changes and process of DL in the situation around covid-19. The practical part, through a questionnaire survey, provides the views of university students on distance education during the covid-19. It analyzes the views of university students in the field of social pedagogy on distance learning during the covid-19 pandemic.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 57861
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vondrák_2021_dp.pdf 2.090Mb PDF View/Open None
vondrák_2021_op.docx 18.25Kb Unknown View/Open None
vondrák_2021_vp.docx 19.15Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account