Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Smékalová, Lenka
dc.contributor.author Hefková, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:18Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:18Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46325
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá hodnocením komunikačních nástrojů a návrhem komunikační strategie města Otrokovice. Teoretická část vymezuje jednotlivé pojmy z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace ve veřejné správě. Představeno je také strategické řízení a plánování včetně podstaty jednotlivých strategických dokumentů. Praktická část analyzuje komunikační strategie municipalit České republiky a prostřednictvím vlastního i dotazníkového šetření hodnotí využívané komunikační nástroje města Otrokovice. Na základě získaných poznatků je následně navržena komunikační strategie, která umožní efektivní využívání komunikačního mixu, zapojení veřejnosti do dění ve městě a v neposlední řadě také získávání zpětné vazby.
dc.format 101 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject teritoriální marketing cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication in marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject strategic planning en
dc.subject regional marketing en
dc.title Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
dc.title.alternative Evaluation of Communication Tools and Proposal of Communication Strategy of the Otrokovice City
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Grebeníček, Pavel
dc.date.accepted 2021-06-24
dc.description.abstract-translated The Diploma thesis is concerned with the evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the city Otrokovice. The theoretical part defines individual concepts from the field of marketing mix and marketing communication in public administration. Strategic management and planning is also presented, including the principle of individual strategic documents. The practical part analyzes the communication strategies of the municipalities of the Czech Republic and evaluates the communication tools used by the city of Otrokovice through my own research and a questionnaire survey. Based on the acquired data, a communication strategy is proposed. It will enable an effective usage of the communication mix, public involvement in the city events and last but not least, to obtain feedback.
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 57956
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
hefková_2021_dp.pdf 1.849Mb PDF View/Open None
hefková_2021_op.docx 32.78Kb Unknown View/Open None
hefková_2021_vp.docx 33.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account