Klima druhé třídy ZŠ v kontextu rizikového chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima druhé třídy ZŠ v kontextu rizikového chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Mišunová, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:20Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:20Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46360
dc.description.abstract Diplomová práce předkládá poznatky týkající se vnitřních vztahů ve školní třídě na 1. stupni základní školy. Teoretická část zasahuje do oblasti školní třídy jako sociální skupiny, zaměřuje se na komunikaci ve školní třídě a v neposlední řadě poukazuje na aktéry tvořící třídní klima. Její druhá část je věnována poznatkům z oblasti rizikového chování, které se dotýká prvostupňových žáků. K upřesnění poznatků a zpracování teoretické části bylo vycházeno z obsáhlé odborné literatury, která shrnuje vytyčení poznatků. Praktická část je věnována mapování neformálních vztahů ve školní třídě. Výzkum se zabývá klimatem školní třídy, kterou navštěvuje jedinec s rizikovým chováním. Tyto vztahy jsou zaznamenány a zpracovány pomocí sociometrie.
dc.format 82 s. (126 777 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima školy cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject komunikace ve třídě cs
dc.subject vztahy ve třídě cs
dc.subject rizikové chování cs
dc.subject sociometrie cs
dc.subject climate of school en
dc.subject climate of class en
dc.subject communication in class en
dc.subject relationships in class en
dc.subject risky behavior en
dc.subject sociometry en
dc.title Klima druhé třídy ZŠ v kontextu rizikového chování
dc.title.alternative The Classroom Climate of the Second Class of an Elementary School in the Context of Risky Behavior
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Haburajová Ilavská, Lenka
dc.date.accepted 2021-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis presents knowledge concerning internal relations in the school classroom at the 1st level of primary school. The theoretical section encroaches on the school class as a social group, focuses on communication in the school class and, last but not least, points to the actors making up the school climate. The second part is devoted to knowledge of risky behaviour affecting first-grade pupils. In order to refine the knowledge and process the theoretical part, it was based on extensive scientific literature which summarizes the definition of knowledge. The practical part is devoted to mapping informal relationships in the school classroom. The research deals with the climate of a school class attended by an individual with risky behaviour. These relationships are recorded and processed using sociometry.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 58020
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
mišunová_2021_dp.pdf 2.348Mb PDF View/Open None
mišunová_2021_op.docx 21.33Kb Unknown View/Open None
mišunová_2021_vp.docx 19.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account