Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma

Show full item record

No preview available
Title: Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma
Author: Častulíková, Martina
Advisor: Illík, Rostislav
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zpracování ananalýzy reklamní strategie úspěšné společnosti s celosvětovým působením a aplikovat tyto zkušenosti v teoretickém příkladě na zpracování design manuálu pro jinou malou regionální obchodní firmu. V teoretické části jsem provedla analýzu známe zlínské společnosti Tesoma s.r.o, a zjištěné poznatky jsem pak aplikovala v praktické části při návrhu design manuálu společnosti EB Bartoš se sídlem ve Frenštátě pod Radhoštěm.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4640
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav produktového designu
Discipline: Multimedia a design
Grade for thesis and defense: C 5448


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
častulíková_2007_bp.pdfBlocked 6.360Mb PDF
častulíková_2007_vp.doc 35.5Kb Microsoft Word View/Open
častulíková_2007_op.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account